Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Juul Jesper (1948- )
(1)
Schreiber Paweł
(1)
Tabaczyński Michał (1976- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gry wideo
(1)
Niepowodzenie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Cyfrowa Humanistyka)
Nazwa autora na okł.
Tyt. oryg.: The art of failure : an essay on the pain of playing video games.
Trzecia i najnowsza książka Jespera Juula znacznie różni się od wcześniejszych: w przeciwieństwie do tamtych szczegółowych, skrupulatnych i systematycznych wykładów teorii gier wideo otrzymujemy teraz książkę lżejszą, bardziej atrakcyjną i przystępniejszą. U jej podstaw leżą zapewne nie mniej szczegółowe, skrupulatne i systematyczne studia, jednak tytuł nas nie okłamuje: to wysmakowany esej. Tym bardziej urzekający, że niby to zajmuje się grami wideo, a jednak w końcu stają się one, co najwyżej, pretekstem do refleksji na temat człowieka. Człowieka, który choć nie lubi przegrywać, wciąż od nowa wystawia się na ryzyko porażki. Owszem, ten opis pasuje do gracza. Ale przecież stanowi też - a może: przede wszystkim - charakterystykę uniwersalnej ludzkiej kondycji. I to o niej jest ta książka.Jesper Juul - (ur. 1970) wpływowy teoretyk i twórca gier, profesor The School of Design duńskiej akademii sztuk pięknych, pracował także w New York University, Massachusetts Institute of Technology i IT University of Copenhagen. Jest współredaktorem serii Playful Thinking wydawanej przez MIT Press.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18121 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej